بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق جاودان ما پیوند عشق جاودان ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمودبابا محمود، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دخترم باران ، رحمت زندگی

جشن تولد یکسالگی

1393/3/23 13:24
880 بازدید
اشتراک گذاری

زیبای من در این یکسالگی که خداوند مهربونی ها باران رحمتش را بر زندگی ما جاری کرده است . ما هم با عشق  بوییدیم و بوسیدیم و در آغوش گرفتیم میوه زیبای عشق جاودان مان را .

و اکنون تو نو گل زیبای زندگی ما چون ستاره ای در قلب ها می درخشی و به ما انگیزه ای برای تلاش بیشتر و زندگی بهتر می دهی دوستت داریم و

 خدا را سپاس می گوییم به خاطر بودنت

تولدت مبارک

niniweblog.com

http://sheklakveblag.blogfa.com/ پريسا دنياي شكلك ها

دختر قشنگم با اینکه خیلی ها به من میگفتن امسال برات تولد نگیرم و میگفتن بچه های یک ساله چیزی از تولدشون نمیفهمن و اذیت میشن اما من و بابایی تصمیم گرفتیم برات تولد بگیرم

که خیلی دوست داشتی و کلی ذوق کرده بود . شب قبل که خوابیدی من و بابا خونه رو تزیین کردیم و صبح وقتی بیدار شدی از شادی بالا و پایین می پریدی.

وقتی مامان جون برای کمک به من از راه رسید با کلی شوق و ذوق همه تزئینات خونه رو بهش نشون دادی 

از دیدین مهمونها شاد شاد شده بودی و کلی با آهنگ تولدت مبارک نای نای کردی 

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

تشکر ویژه دارم از مامان گلم که سنگ تموم گذاشت از آشپزی و تزیین غذا و ....

امیدوارم وقتی باران بزرگ شد بتونه گوشه ای از زحماتتون رو جبران کنه 

مامان نازم دوستت دارم و عاشقانه بوسه بر دستان مهربانت می زنم

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

نیکتا جونم از تو هم ممنون که با فکرها و ایده های قشنگت منو تنها نذاشتی 

در آخر هم تشکر ویژه ای دارم از مهمون های نازنینم که با وجو پر شور و هیجانشون توی شادی ما شریک شدن و جشن ما رو رنگی زیبا دادن

داداش گل و نازم، که این روزا از ما دور بودی اما دلت نزدیک ما بود و هر ثانیه با صدای تلفن به ما میگفتی تو فکر مایی دوستت دارم و از هدیه زیبات ممنونم(البته هدیه دایی کیوان چند روز بعد به دست باران جونم رسید ولی باران خیلی دوستش داشت)

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

niniweblog.com

niniweblog.com

شام تولد باران جونم:

 

سالاد الویه جوجه تیغی

سالاد الویه جوجه تیغی( با چشم های زیبایی از شکلات)

چیکن استراگانف(غذای محبوب نسل جوان)niniweblog.com

گراتن سبزیجات (غذایی بسیار سریع و لذیذ ویژه گیاه خواران)niniweblog.com

ته چین گوشت و بادمجان( بسیار زیبا و خوشمزه)niniweblog.com

کیک مرغ (جدید) و پیراشکی( پخته شده بدون روغن در فر)

سوپ (البته به سفارش آقای پدر)

پسندها (4)

نظرات (3)

مامان
5 تیر 93 13:59
تولدت مبارک خوشگل خانم.
میم مثل مادر
5 تیر 93 14:00
سلام تولدش مبارکایشاءا....120 ساله بشه اسم دختر من هم که تازه زمینی شده باران هستش و متولد خرداد. اگه تمایل داشتید بهم خبر بدهید که همدیگر را لینک کنیم تا بارانها با هم بیشتر آشنا بشن.
مامان و بابای دختری
پاسخ
دوست خوبم سلام امیدوارم باران رحمت زندگیت همواره در حال بارش باشد. از آشنایی با شما خوشحال م شدم و منتتظر دیدار مجددت هستم
مهربون
20 تیر 93 1:12
عزیزمچقد تو نازززززززززززززززززززی... تولد 1سالگیتم مبارک خانوم خوشگله باران جوووووووون