بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 7 روز سن داره
پیوند عشق جاودان ما پیوند عشق جاودان ما ، تا این لحظه: 15 سال و 9 ماه سن داره
بابا محمودبابا محمود، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 15 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

دخترم باران ، رحمت زندگی

غنچه زندگیمون متولد شد

1392/3/19 18:8
191 بازدید
اشتراک گذاری

باران رحمت زندگیمان به دنیا آمد

دکتر بهم تاریخ زایمان رو گفته بود 92/3/21 منم امروز که هجدهم باشه از صبح شروع کردم به کارهای خونه و همه جا رو تمیز و مرتب کردم

 

سیلا جون و نیکتا جونم بهم زنگ زدن و کلی بهم آرامش دادن

شبم که آقای پدر اومد خونه با هم رفتیم گشت و گذار و گردش

خلاصه بستنی خوردیم و خوب خوش گذروندیم

وقتی اومدیم خونه اول چایی خوردیم و بعد من چون مواد دلمه برگ انگور آماده کرده بودم نشستم وسط اتاق به دلمه پیچیدن. 

آقای پدر اومد و گفت خوب تو چرا با این شرایط نشستی به همچین کاری عزیزم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حداقل تکیه می دادی

تکیه دادن همان و پاره شدن کیسه آب همان

اعتراف میکنم اولش ترسیده بودم ،آقای پدر گوشی رو برداشت تا  زنگ بزنه به بیمارستان و راهنمایی بگیره

وقتی از اون طرف گوشی رو برداشتن زودی گفت: سلام خانم ببخشید من خانمم کیسه آبش پاره شده چکار باید بکنیم؟؟

یه دفعه دیدم میگه :شما اونجا چکار میکنین مامان؟

نگو زنگ زده خونه مامان جون

وا ویلا اونا از ما بدتر ....

خلاصه رسیدیم به بیمارستان،رفتیم پشت در بخش زایمان باباجون و مامان جون و آقای پدر وایساده بودن من گفتم الان میرم تو و برمیگردم

اما چه رفتنی که دیگه پرستارا نذاشتن بیام بیرون و زنگ زدن خانم دکتر و رفتم اتاق عمل . درست ساعت 12 شب بود و نیم ساعت بعد باران رحمت زندگیمان بدنیا آمد

بابا که از هولش نصفه شب زنگ زد خونه مامان بزرگی و خبر متولد شدن شکوفه زندگیش رو به همه داده بود.

و زیبا و زیباتر کرد زندگی زیبای ما را

 

 

وزن هنگام تولد:3کیلو و600          قد:50 سانتی متر          آپکار:10-9 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com  تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

و اینم آقای پدر که برای اولین بار جوانه زندگیش را در آغوش مهربانش گرفته و در گوشش اذان می گوید.

پسندها (1)

نظرات (1)

عمه ليلا
4 مرداد 93 13:14
سلام.چرا من نميتونم عكسارو باز كنم؟
مامان و بابای دختری
پاسخ
سلام عمه جون خوش اومدی شاید سرعتت پایینه وگنه قاعدتا باید باز بشن خودشون . حالا یه بار ببند دوباره باز کن شاید درست بشه