بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق جاودان ما پیوند عشق جاودان ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمودبابا محمود، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دخترم باران ، رحمت زندگی

خاطرات و آلبوم 13 ماهگی

1393/4/3 23:53
230 بازدید
اشتراک گذاری


بارانم دختر زیبای من اکنون یک سال از زمینی شدنت می گذرد و تو چهار فصل زیبای طبیعت را دیده ای و دنیا دیگر هیچ نیست جز مهربانی ، صداقت و انسان بودن

دخترم اکنون تلاش کن به زیبایی زندگیت را بسازی سبز تر از سبزی درختان و ذخیره کنی هر آنچه در آینده به آن نیاز خواهی داشت از لبخند تا شادی ، از دوستی تا محبت ، از عشق و صداقت، از ترس تا تجربه و شاید از شکست تا عبرت.

و من و پدرت همیشه در تک تک لحظات زندگی زیبایت در کنارت هستیم و تو را گرم در آغوش میگیریم و هدایت می کنیم تا بزرگ شوی نه آن بزرگی که بترسانی و .... بزرگ شوی عاقل شوی و مایه افتخار ، دوستت داریم.

 

اول ماه رمضون من و تو و مامان جونی رفتیم تهران خونه دایی جون،اولش فکر می کردم خیلی سخت باشه مسافرتبا تو فسقلی بدون بابا اما خیلی هم بد نبود تجربه ای بود واسمون.

دایی که کلی باهات حال می کرد . طفلکی از وقتی تو متولد شدی یه دل سیر باهات بازی نکرده بود.

آخه پارسال که تو بدنیا اومدی درگیر کنکور ارشد بود و پایان نامه کارشناسی ، بعدم که به سلامتی ارشد معماری شهید بهشتی قبول شد و رفت تهران . منم کلی دلم واسش تنگ میشه.گریهغمگین

خلاصه خیلی خوب بود تو فسقلی هم تا سر از همه چیز و همه جای خونه داییت در نیاوردی آروم نشستی.

 

اینم یه نمونه از شیطونیات که رفتی توی ساک تنبک دایی جون

 

اینجا هم ظاهرا داشتی خربزه می خوردی نگار جون بهت گفته بخند و تو هم به زیبایی خندیدی و عسل جوم معطل نکره و یه عکس زیبا ازت گرفته دستش درد نکنه......

عاشقتم دخترممحبت

راستی تا یادم نرفته این لباس قشنگم که تنته هدیه دایی کیوان که خیلی بهت میاد و همه از سلیقه دایی جونت کلی تعریف کردن و بعدم معلوم شد از میدون محسنی خریده که کلی دست و سوت جایزه گرفت دست گلت درد نکنه دایی جونم بزرگ شدم واست جبران می کنم.

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

اینم کیک تولد 13 ماهگی باران جونی

 

پسندها (1)

نظرات (0)