بارانباران، تا این لحظه: 10 سال و 11 ماه و 6 روز سن داره
پیوند عشق جاودان ما پیوند عشق جاودان ما ، تا این لحظه: 15 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره
بابا محمودبابا محمود، تا این لحظه: 43 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
مامان سحرمامان سحر، تا این لحظه: 40 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

دخترم باران ، رحمت زندگی

ماهگرد پانزدهم

1393/6/18 0:49
189 بازدید
اشتراک گذاری

مبارکه مبارکه تولدت مبارکه 

پانزدهمین ماهگرد دختر عسلی ما، قربونت برم امروز کیک تولدت رو با کمک خودت پختم واقعا ذوق کرده بودی . دستور کیکت رو از سایت نگین شف برداشتم و هی مواد لازم رو از تو سایت می خوندم و می رفتم توی آشپزخونه و تو هم دنبال من می دویدی و جیغ می زدی از خوشحالی  وقتی من داشتم تعداد قاشق های آرد و شکر رو پیمونه می کردم تو هم با صدای قشنگت می شمردی .....

بهد نوبت تخم مرغ و هم زن رسید ........... وای خدای من حیف که کسی پیشم نبود تا بتونه از قیافه دیدنی تو عکس بگیره ....

خلاصه بالاخره موفق شدیم و گذاشتیمش توی تستر و تو همش به من اشاره می کردی و کیک رو نشون می دادی. 

وقتی حاضر شد و از تستر در اومد دخترم خواب بود ..................

می بوسمت عزیزم ، خوشحالم که هستی و با منی . دوستت دارم

 

و این هم باران جونم در حال لمس هنر آشپزی خودش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

بفرمایید کیک دست پخت خودم ، خوشمزه است ها!!!!

به آشپزیم رای بدید تا براتون کیک بفرستم

cutlery animated gif

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

فروغ
18 شهریور 93 1:20
سلام ١۵ماهگردت مبارک باران عزيز ان شاا.. زنده باشي به منم سر بزنيد خوشحال ميشم با هم دوست بشيم